Coordinadora de Ball de Bastons de Catalunya

Manifestació "SOM UNA NACIÓ. NOSALTRES DECIDIM" amb presència bastonera


Publicat el06 Juliol 2010

header-butlleti_620x130

Seguint el pas que està marcant la societat civil catalana i l'actualitat política amb la manifestació de protesta a la sentència imposada a l'Estatut d'Autonomia, la Coordinadora de Ball de Bastons de Catalunya fa una convocatòria oberta a totes les colles bastoneres per tal que siguin presents amb els seus balls a la manifestació d'aquest dissabte convocada per Òmnium Cultural.

Ens unim a les més de 940 asssociacions que estan donant suport a la manifestació de Barcelona. L'objectiu és sumar-se a aquest acte popular i de reivindicació nacional, en favor dels drets del nostre poble que amb la sentència del Tribunal s'han vist retallats, i també en favor de la cultura catalana. La nostra dansa hi serà present per donar un to festiu a aquesta reivindicació nacional i multitudinària.

El punt de trobada de les colles bastoneres serà Passeig de Gràcia amb Diagonal, a la banda de mar (Glòries) a 2/4 de 6 de la tarda.

Loading...